מקומות מומלצים לעיצוב אלבומים דיגיטליים

תמונת סלפי

פעם היינו מצלמים תמונות, וכדי לראות אותן היינו חייבים להדפיס אותן. העידן הדיגיטלי אמנם מאפשר לנו לצלם כל רגע בחיים, אבל כתוצאה מכך התמונות נשכחות בסמארטפון ולא רואות אור יום.

 

כדי להיזכר ברגעים היפים תוכלו לעצב אלבום דיגיטלי, ואנחנו בדקנו עבורכם איפה כדאי לעצב ולהדפיס אלבום שכזה.
אנחנו מצלמים בלי סוף, אבל התמונות נשארות קבורות עמוק בזיכרון של הסמארטפון שלנו. במקום להשאיר את התמונות בענן, תוכלו להעלות אותם למציאות בעזרת אלבום דיגיטלי. בשנים האחרונות אלבומים דיגיטליים צברו תאוצה, בעיקר בזכות הפשטות בה ניתן לעצב אלבום, והמחירים הנוחים בהם הם נמכרים.

בניגוד לאלבום רגיל שכולל הדפסה של תמונות בצורה מסורתית ושיבוץ שלהם באלבום פיזי רק לאחר ההדפסה, אלבום דיגיטלי מסודר במחשב, והתמונות מודפסות בתוך האלבום. בצורה הזו מתקבל אלבום יפה והרמוני יותר, וגם העיצוב שלו מתבצע בצורה קלה יותר, לכן בחרתי להתייחס לנושא זה בבלוג הקניות שלי.

צילום עם סמארטפון

יש רגעים שאנחנו לא רוצים לשכוח

איפה כדאי להדפיס אלבום דיגיטלי?

ברחבי הרשת תוכלו למצוא אתרים שונים שמאפשרים יצירה והדפסה של אלבומים דיגיטליים, ומוצרים דומים כמו לוחות שנה משפחתיים, ספרי מחזור ועוד. כאשר אתם ניגשים לבחור את האתר לעצב בו את האלבום הדיגיטלי עליכם לחשוב על מספר פרמטרים:

  • מחיר: חשוב לבצע השוואת מחירים ולמצוא את האתר שמציע מחירי הדפסה טובים יותר.
  • איכות: שימו לב שמחיר נמוך עלול להעיד על איכות הדפסה נמוכה, וחשוב לקחת את זה בחשבון.
  • נוחות: את האלבום הדיגיטלי אתם תעצבו באתר, לכן חשוב לבחור באתר המאפשר שימוש בתוכנה נוחה וידידותית למשתמש.
  • זמן: יתכן שאתם זקוקים לאלבום בתוך טווח זמן מסוים, לכן שימו לב תוך כמה זמן צפוי האלבום להגיע. כך לדוגמה, אם אתם מדפיסים אלבום דיגיטלי ליום ההולדת של סבתא שחל בשבוע הבא לא כדאי לבחור חברה שתדפיס את האלבום רק בחודש הבא.

 

אז איפה כדאי להדפיס אלבומים דיגטליים?

אחרי שהבנו מהם אלבומים דיגיטליים ומהם הפרמטרים החשובים בבחירת אתר ליצירת אלבום, נמליץ לכם על מספר אתרים וחברות מובילים בתחום.

 

בארי אלבומים

בארי אלבומים הוא פרויקט של דפוס בארי שנוצר מתוך הבנה שהמשתמש מעוניין ליצור אלבום דיגיטלי בקלות ובמהירות, ללא התלבטויות. אנשי דפוס בארי הבינו שרבים מהמשתמשים באתרי עיצוב אלבומים מתייאשים באמצע התהליך בגלל סיבוכים והתלבטויות, לכן הם יצרו ממשק פשוט ששם דגש על חווית המשתמש. השפה הויזואלית פונה למכנה משותף רחב, כך שכולם יוכלו למצוא את העיצוב שמתאים להם.

באתר תמצאו מגוון רחב של תבניות עיצוב, בתוכן תמקמו את התמונות האישיות שלכם. תוכלו לבחור מסגרות ותבניות על פי סוג, שבכולן נשמר הקו הנקי, האלגנטי והחם. מבחינת מחיר, תוכלו למצוא מבצעים שונים שיהפכו את יצירת האלבום למשתלמת יותר.

מצלמת canon

יש איכותיות שלא נוותר עליהם

לופה

לופה נחשב לאחד האתרים המוכרים בתחום, והוא כולל ממשק יחסית ידידותי למשתמש. החיסרון הבולט של לופה הוא שכדי ליצור אלבום עליכם להוריד את התוכנה למחשב, או להוריד אפליקציה לסמארטפון. גם לופה מציע מבצעים שונים, כך לדוגמה לקוחות חוזרים מקבלים הנחה של 10%.

 

סיבוק

אם אתם רוצים אלבום דיגיטלי שכולל תמונות בלבד, אתם לא תבינו מדוע זה חשוב, אבל אם האלבום שלכם כולל גם טקסטים אתם בטח תחשבו על סיבוק. הממשק של סיבוק למעשה מנסה להקל על המשתמש על ידי יצירת טקסטים מוכנים מראש. אם אתם יוצרים ספר מחזור, או חוברת מתכונים, תוכלו להשתמש בטקסטים מוכנים וכך לחסוך זמן של מחשבה על מה לכתוב.

 

בנוסף, תוכלו להשתמש באלבומים מוכנים מראש, אליהם רק תשבצו תמונות, מה שיקצר משמעותית את התהליך. סיבוק מציעים גם שירות מהיר במיוחד, ומציעים הדפסת אלבום בתוך שני ימי עסקים בלבד, כך שאם אתם מחפשים אלבום פשוט בזמן קצר זה יכול להיות מצוין.

 

וואלה! פרינט

בוואלה! פרינט תוכלו לעצב אלבום בלי להוריד תכנה כבדה למחשב. בממשק של וואלה עיצובים רבים ורקעים מתעדכנים בכל חודש. לא מדובר בתכנת עריכה מתקדמת, אולם אם אתם מעוניינים באלבום בסיסי זה המקום בשבילכם. השירות של וואלה משתלם במיוחד למי שמעוניין להדפיס כמויות גדולות של אלבומים, ומוצעים מבצעים מיוחדים למי שמזמין מספר גדול של אלבומים.

 

זומה

זומה היא פלטפורמה המציעה עיצוב אלבומים און ליין, או עיצוב בעזרת תוכנה אותה תורידו למחשב. בזומה תמצאו את כל הדרוש להכנת אלבום, וכולל גם אפשרויות עריכה מתקדמות עם מגוון רחב של פורמטים, רקעים ואפקטים. בנוסף, זומה מציעה גם אפשרויות הדפסה מתקדמות. כך לדוגמה, תוכלו להדפיס אלבומי HD, או להדפיס על חומרים מיוחדים כמו זכוכית ואלומיניום.

 

מיי אלבום

מיי אלבום שמים דגש על הפשטות, ומציעים הורדת מסגרת אלבום בקליק. אחרי שתורידו את התוכנה תוכלו להוריד אלבום מעוצב, ולהכניס לתוכו את התמונות שלכם בקלות. באתר תמצאו גם סרטוני הדרכה שיסייעו לכם להשתמש בממשק, כך שתעצבו אלבום שתאהבו. אם החלטתם להשתמש במיי אלבום, כדאי שתתעדכנו באתר הקופונים Buy2 שלעתים קרובות מציע מבצעים לאלבומים דרך האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *