איך מוצאים מתנה לאישה שתמיד תתקבל בברכה?

קניית מתנה לאישה

כולנו רוצים לתת מתנות שניכר שהושקעה בהן מחשבה, אך מעוניינים גם להקטין את הסיכוי להחלפות וחוסר התאמה בין המתנה לנמענת. האם יש דבר כזה מתנה שמתאימה לכולן, ואיך מוצאים אותה?

מתנה לאישה

מציאת מתנה "מנצחת" שתיצור את הרושם המצופה היא ללא ספק אתגר מורכב. ובכל זאת, מדובר במשימה אפשרית. הדבר תקף למי שרוצה למשל לקנות מתנה לאישה שהוא לא מכיר היטב או פשוט לרכוש מתנה לאישה אהובה בלי לשוטט שעות ארוכות בחנויות. איך מפחיתים את הסיכוי לאי התאמה ומגדילים את פוטנציאל השמחה? אלה הטיפים העיקריים שתרצו להכיר וליישם:

  1. העדיפו שימושיות – אף אחת לא תסרב לפריט שימושי ומועיל, שמעיד על רצון לתת מתנה שלא תישאר הרחק בתוך הארון. מארז של מוצרי אמבטיה, קרם ידיים או תכשירי טיפוח מבית מותג מוביל כמו ללין למשל, יתגלה כשימושי עבור רוב קבוצות הגיל.
  2. הימנעו מטרנדים – האקססורי החם של העונה או הפריט העיצובי שכולם מדברים עליו הם לא בהכרח הבחירה הנכונה עבור כל אחת. נשים רבות מתרחקות מהטרנדים הזמניים לטובת פריטים קלאסיים, ובנוסף ייתכן שהן קיבלו כבר את המתנה שכולם מדברים עליה רק בגלל שהיא הדבר הכי בולט בתקופה האחרונה. אתם רוצים להפחית את הסיכוי שעוד מישהו יקנה לה מתנה זהה.
  3. שדרוג של פריט קיים – אם ידוע לכם שיש לה פריט כלשהו שהיא נהנית ממנו, נסו לרכוש פריט דומה בגרסה משודרגת יותר או מסדרה חדשה יותר.
  4. חשבו על יצירת זיכרונות – אפשרות נוספת היא רכישת מתנות שאינן מוחשיות, החל ממנוי למוזיאון, דרך הזמנה זוגית ליקב ועד כרטיס להצגה. אם אינכם בטוחים איזו הצגה מקבלת המתנה תאהב, תוכלו לרכוש לה גיפט קארד לתיאטרון מסוים כדי שתבחר את ההצגה בעצמה.

היצמדו לסמליות – המשפט "כל המוסיף גורע" נכון במיוחד במקרה של מתנה לאישה שאתם לא רוצים לאכזב. מוצרים יקרים מדי או אישיים מדי עלולים להוביל למבוכה, ולכן אם אתם לא בטוחים לפעמים עדיפה מתנה סמלית וקטנה על פני מתנה מוגזמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *