מכונות הכביסה הנמכרות ביותר

מהן התכונות המשותפות למכונות הכביסה הכי פופולאריות בשוק, ואילו פיצ'רים תרצו לבדוק טרם רכישת מכונת הכביסה הבאה שלכם?

מכונת הכביסה היא אחד ממוצרי החשמל הנחוצים וה"עסוקים" ביותר בכל בית. רובנו משתמשים במכונה שלנו בקביעות, מספר פעמים בשבוע ואפילו ברמה היומיומית. בדיוק בגלל זה, רכישת מכונת כביסה חדשה או החלפה של מכונה קיימת כרוכות תמיד במחשבה ותכנון מקדימים. צרכנים רבים מעוניינים לבצע מחקר שוק מקדים, ולאתר את מכונות הכביסה הנמכרות והאהובות ביותר. חשוב כמובן לציין שלכל משפחה צרכים משלה, ולכן מכונת כביסה שמתאימה לרווק שחי לבד לא בהכרח תתאים למשפחה עם ארבעה ילדים. 

אז מה בכל זאת ניתן לעשות? להתאים בין מאפייני המכונות המובילות לבין הצרכים האישיים של המשפחה שלכם. החלטנו להדגים את תהליך הבחירה עם אחד מהדגמים הנמכרים ביותר בישראל כיום, WAN2007MPL מכונת כביסה בוש. מדובר במכונה מעולה שתתאים למשתמש יחיד, זוג או זוג עם ילד, ואלה הפרמטרים שהיא מצטיינת בהם:

  • הגודל – WAN2007MPL מכונת כביסה בוש היא מכונה בעלת קיבולת של עד 7 ק"ג כביסה. מדובר ביתרון משמעותי עבור מי שמחפש מכונה קומפקטית שאינה תופסת מקום מיותר ויכולה להשתלב גם בבתים קטנים. 
  • התצוגה – הדגם הזה כולל תצוגה דיגיטלית, שהיא נוחה מאוד לשימוש ובעלת מראה אסתטי.
  • התוכניות – המכונה כוללת מגוון תוכניות כביסה, כולל תוכנית צמר עדינה שמסתיימת תוך 30 דקות, ותוכנית לכביסה מהירה וחסכונית של 15 דקות בלבד. התוכנית החסכונית מאפשרת לרענן את הכביסה במהירות, ומציעה פתרון נוח שעוזר לרוקן את סל הכביסה שעולה על גדותיו. 
  • השמעת צליל בסיום – המכונה משמיעה צליל כאשר התוכנית מסתיימת, ועל ידי כך מקטינה את הסיכוי לשכוח את הכביסה הרטובה בתוך התוף.
  • צריכת מים חסכונית – מבחר התוכניות הקצרות הופך את המכונה הזו לידידותית וצרכנית מים חסכונית, מה שמתבטא גם בחשבון החשמל. בנוסף, היא מגיעה עם שקילה אוטומטית שמאפשרת התאמה של כמות המים וצריכת החשמל בהתאם לכמויות הכביסה שמונחות בה. 
  • היצרנית – רכישת מכונה מבית חברה מובילה ומנוסה היא תמיד בונוס משמעותי שמתבטא בביצועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *