ספרים דיגיטליים או מודפסים? כך תקבלו את הבחירה המתאימה

קינדל

ספרים דיגיטליים מתגלים כהעדפה הברורה של יותר ויותר חובבי קריאה. למה זה קורה, למי הם מתאימים והאם הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו? אלה כל הדברים שכדאי לדעת כדי לקבל את ההחלטה המתאימה

למרות האהבה לריח של ספר חדש ולאפשרות לצרף אותו אל הספרייה שבסלון, קוראים רבים כבר עברו לחוויית הקריאה הדיגיטלית. לכל קורא העדפות וצרכים משלו, כך שקשה להגדיר באיזו מהאפשרויות לבחור ובכל זאת, אם אתם עדיין מתלבטים – אלה כמה מהפרמטרים וההבדלים שכדאי להכיר:

  1. אחסון – ספרים פיזיים הם ללא ספק "מטען" חורג שצריך להסתובב איתו. המשקל של כל ספר הופך את השימוש בו למסורבל, על אחת כמה וכמה כשרוצים לקחת אותו לטיסה או לחופשה מחוץ לבית. ספרים דיגיטליים לעומת זאת, קלים לאחסון וניתן לקרוא אותם באמצעות קורא ספרים אלקטרוני, טאבלט או אפילו הסמארטפון שלכם. המשמעות היא שתוכלו לקחת אתכם כמות בלתי מוגבלת של ספרי קריאה, ולא לחשוב פעמיים או לסנן את הספרים שתרצו להביא.
  2. גיבוי ושימוש חוזר – ספרים דיגיטליים לא מיועדים להפוך לחלק מהספרייה הביתית, ולכן אי אפשר להשתמש בהם כספרים לתצוגה. עם זאת, במציאות של היום שמאופיינת בריבוי מעברי דירה ומגורים בדירות קטנות מבעבר, לא תמיד יש מקום לספריות הגדולות של פעם והן נתפסות לעתים כמיושנות. בנוסף, אם איבדתם עותק של ספר אהוב, כבר לא צריך להתאכזב. תוכלו למצוא את העותק הדיגיטלי שלו בקלות, וליהנות מהקריאה פעם נוספת.
  3. המגוון – בתחילת הדרך, קשה היה למצוא עותקים דיגיטליים של ספרים אהובים והמבחר היה קטן יחסית. כיום, ניתן להיעזר באתרים ובכלים של רשתות גדולות כמו די סטימצקי כדי למצוא את כל הספרים שאתם אוהבים. עם די סטימצקי תוכלו ליהנות מחשיפה לכל הספרים האהובים ביותר, גם אם מדובר בספרי מקור בעברית או בספרות מתורגמת. 
  4. זמינות מיידית – לחכות לעותק של ספר שיגיע בדואר? כבר אין צורך. עותקים דיגיטליים זמינים להורדה ושימוש באופן מידי, כך שכל מה שנשאר לכם הוא להתחיל לקרוא.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *