פיתוח תמונות עדיין חי וקיים – איפה מפתחים תמונות בשנת 2020

הכנת אלבום דיגיטלי

פיתוח תמונות אז לעומת היום

בעידן הדיגיטלי אנחנו רגילים לצלם עשרות תמונות במהלך היום. גם אם אין ברשותנו מצלמה מקצועית, בחשבון הפייסבוק, בטלפון חכם ועל הדיסק הקשיח של המחשב שלנו, מצטברות אלפי תמונות במהלך מספר חודשים בלבד. במידה והתמונה לא מוצאת חן בעינינו ניתן למחוק אותה במהירות הבזק. 
המצב היה שונה מאוד רק מלפני עשרות שנים ועבור סבים וסבתות שלנו כל תמונה הייתה בעלת ערך. עבור חלק מאיתנו תמונות מודפסות הינן סתם נייר שסופו בפח האשפה, אחרים מתרגשים כל פעם בעודם מסתכלים באלבום תמונות ישן. 

פיתוח תמונות דיגיטלי
פיתוח תמונות זה פשוט וקל

–  במאה 21 כל החיים שלנו תלויים במחשב ובטלפון החכם. בזיכרון של המכשיר הנייד שמורים אנשי קשר שלנו, רשימות ופגישות שאנו קובעים לעצמנו. מה יקרה אם הטלפון החכם ילך לאיבוד או שהמחשב ישבר? 

במידה ותהיה תקלה עם הענן או עם הדיסק הקשיח ישנם שירותי גיבוי. האם אנחנו מספיק סומכים עליהם על מנת להפקיד בהם את הארכיון המשפחתי שלנו? קרוב לוודאי שהמידע ישמר, אך מה אם  תהיה הפסקת חשמל בביתכם בזמן שאתם מארחים, ולא תוכלו לחלוק עם חבריכם את התמונות שצילמתם בבר מצווה של הבן?

אלבום דיגיטלי לחתונה
לחוש את הזיכרונות
  • להכין אלבום תמונות זה סוג של יצירתיות. במידה ואתם נהנים לצייר ולכתוב, פיתוח אלבום תמונות תגרום לכם עונג רב. הכינו לעצמכם משקה טעים, שימו מוזיקה נעימה ברקע וגשו למשימה. גזרו תמונות בצורות שונות, כתבו הערות מצחיקות, הוסיפו גלויות, סרטים, עטיפות שוקולד – כל מה שקשור לרגעים קסומים המתועדים בתמונות.
  • שבו מחוץ לקופסא ובמקום הכנת אלבום עשו לוח עם תמונות. הקדישו אותו לנושא מסוים. הדביקו תמונות מחיי היום יום שלכם, מבילוים משותפים עם חברים בסופי שבוע, או תמונות מוצלחות במיוחד מחשבון אינסטגרם.
  • בימינו, כשיצירתיות היא שם המשחק, תמונה מצולמת היא מתנה שווה במיוחד. אלבום עם תמונות של הנכדים יהווה מתנה מושלמת עבור הסבתא ותמונות שנבחרו בקפידה מאירועים מיוחדים מלווים בכיתובים מצחיקים ירגשו עד דמעות את מקבל המתנה. בחיר לבכם לא ישאר אדיש למתנה מיוחדת זו שתכינו במו ידיכם, בעזרתה יוכל להיזכר ברגעים קסומים שחוויתם יחד.
  • יש משהו קסום בלהחזיק את התמונות בידיים. בדרך זו תוכלו להתבונן בפרטים הקטנים בצורה טובה ביותר. קחו את התמונה לאור וקרבו אותה לעיניים. בחרו את סוג הנייר עליו היא תודפס – מבריק או מט. זה ישפיע על איכות התמונה.
  • בעזרת מספר תמונות בלבד תוכלו לרענן את הזיכרון, לעורר את הרגשות ו להיזכר שוב בחוויות שעברתם. סדרו את התמונות לפי סדר כרונולוגי ותחוו שוב את הרגעים היפים. זה יאפשר לכם לא רק לסדר את המחשבות אלא גם להסתכל מהצד על כל מה שקרה ולסכם את הדברים.
אלבום תמונות דיגיטלי
מומחים בעיצוב אלבומים דיגיטליים

אנחנו ממליצים לסדר את אלבומי התמונות שלכם לפי נושאים. העזרו במומחים וכנסו לאתר albume.co.il. צוות אלבומי, בעל ניסיון רב בעיצוב והדפסה, ישמח לחלוק אתכם טיפים חשובים לצילום דיגיטלי, רעיונות עיצוב יצירתיים ולתת לכם הנחיות מקצועיות להכנת אלבום דיגיטלי ולקבלת הדפסה מעולה ועוד. באתר אלבומי תמצאו יותר מ 20 נושאים לאלבומי תמונות, וביניהם: אלבום של אוכל ובישול, חגים ואירועים, אלבום של  משפחה מטיילת, אלבום מסכם,, אלבום של חוויות יומיומיות ועוד הרבה אלבומים אחרים בנושאים שונים. 

באתר אלבומי תוכלו לקבל השראה לעיצוב אלבום תמונות שלכם בעיצוב מקורי ומיוחד. אז למה אתם מחכים? שחררו את הצד היצירתי שלכם והכינו אלבום תמונות ייחודי שינציח את הרגעים היפים והמשמעותיים בחייכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *