מכורים לקניות? הכירו את הכרטיס של עלי אקספרס

עלי אקספרס

הכרטיס החדש שיאפשר לכם ליהנות עוד יותר באתר הקניות הסיני עלי אקספרס

 

הישראלים ידועים בכל העולם בתור עם קטן תאוות שופינג גדולה. לא ברור מאיפה העניין הזה מגיע. אולי מהגנים, אולי עניין של מסורת עם מזג אוויר, ואולי סתם תשוקה בלתי נשלטת למוצרי אמבט חדשים, שאין לה סיבה ברורה. כך או כך, לדחף הישראלי הזה יש ביטוי בהרבה דרכים מפתיעות. אחת מהן, למשל, היא הפיכתה של ישראל למעצמת קניות ב"עלי אקספרס", אחד מאתרי הקניות המרכזיים בעולם, ואשר פועל בסין. ישראל מדורגת כיום באחד המקומות הראשונים מבין המדינות בעולם שיש להם גישה אל האתר, שזה אומר, פחות או יותר, כל מדינה עם רשת אינטרנט ואמצעי תשלום סבירים. כלומר, כל העולם המערבי, לפחות. לעומת גודלה הזניח של ישראל, עצם הכניסה שלה אל אחד המקומות הגבוהים ביותר בדירוג – טופ 10 – אומר המון על עוצמתם של הלקוחות הישראלים. על פי המידע שנמצא בידי ישראכרט, יותר מחצי מיליון ישראלים נכנסים מדי שנה לאתר של עלי אקספרס, ומבצעים בו רכישה. ללא ספק, אלו נתונים יוצאי דופן. אם גם לכם, או לכן, חלק בטירוף השופינג הסיני לישראכרט יש מה להציע לכם, תשלום בעלי אקספרס עם הנחות והחזרים.

כרטיס ההנחות עלי אקספרס

כרטיס אשראי ישראכרט עלי אקספרס

כרטיס שכולם מרוויחים ממנו

הסטטיסטיקה אומרת, שאם אמנם אתם חלק מאותם ישראלים רבים שנכנסים לעתים מזומנות ל"עלי אקספרס", אתם כנראה עושים זאת הרבה. הרבה מאוד. כלומר, הביקור בעלי אקספרס אינו עניין חד פעמי. כרבע מהישראלים שמבקרים שם ועורכים מסע קניות עושים זאת בממוצע לא פחות מארבע פעמים בחודש. וערך הקניות של הישראלים באתר הסיני הולך וצומח, בקצב לא אנושי. תוך שלוש שנים עלה מספר הישראלים והישראליות שעושים שימוש בעלי אקספרס, ב-450 אחוז. מה כל זה אומר? שהשוק הזה רותח, ויש מי שזיהה זאת כמובן. לסינים שהבינו זאת אין אולי הרבה מה לעשות עם המידע – בכל זאת, הם יושבים הרחק מכאן, בארץ עם תרבות אחרת ושפה שונה לחלוטין. אבל בישראל, זה ביג דיל. בישראכרט הבינו זאת לא מזמן, ויצאו עם מה שנקרא "הצעה שאי אפשר לסרב לה" אל הקונים המכורים של עלי אקספרס, שגרים בארץ הקודש. מדובר בכרטיס אשראי חדש, שמהווה, לראשונה, שיתוף פעולה בין ישראכרט "לעלי אקספרס", ושכל הצדדים מרוויחים ממנו: "עלי אקספרס" עצמה, ישראכרט, ובעיקר – הלקוח.

 

הטבות מרחיקות לכת

יש, בהחלט, מי שיקרא לזה מהפכה. והצדק יהיה איתו. ישראל היא אחת המדינות הראשונות בעולם שמשיקות כרטיס כזה, וגם זה לא פחות ממדהים, כשלוקחים בחשבון את גודל האוכלוסיה בישראל. בסופו של דבר, כשחברה גדולה כמו ישראכרט, שמובילה למעשה את שוק כרטיסי האשראי בישראל, מציגה כרטיס כזה, זה אומר לא מעט על אמונתה בצרכן הישראלי, ובסיכוי שלו להמשיך ולהעמיק את הקשר שלו עם חנות העל הסינית. אז, לפני הכול, מה נותן הכרטיס הזה? כצפוי, הבונוס הראשון והמרכזי הוא הנחה ב"עלי אקספרס". הכרטיס מאפשר למחזיקיו ליהנות מאוסף של הנחות מדורגות, בהתאם לסדר הגודל של הרכישה. על שימוש בכרטיס בסך 3,500 ₪, למשל, תינתן הנחה של 15 אחוז (האחוזים יורדים באופן טבעי ככל שגודל הרכישה קטן). בנוסף מציע הכרטיס משלוח עד הבית לרכישות בעלי אקספרס, באמצעות שירות משלוחים ייעודי, וגם הנחה על כל רכישה ראשונה. לצד כל אלו לא נפקד חלקן של ההטבות האופייניות לכרטיסי ישראכרט נוספים, כמו למשל 50% הנחה בכניסה לטרקלין דן בנתב"ג, ועוד.

לוגו ali express

לוגו עלי אקספרס

רכישה כל שבע שניות

ברור מאליו שהלקוח מרוויח, וברור גם שישראכרט מרוויחה מהשימוש בכרטיס שלה. מה מרוויחים בעלי אקספרס משיתוף הפעולה הזה, ומדוע הם רואים בכרטיס החדש ציון דרך? הסיבה פשוטה. בעלי אקספרס רואים את הפוטנציאל של השוק הישראלי, וגם אם מבחינת מספרי לקוחות הוא לא מתקרב לשוק הסיני והאמריקאי, יש בו משהו אטרקטיבי מאוד עבורם. מדובר בלקוחות אמינים, בעלי אמצעים, של מדינה שמוכרת בכל העולם כ"אומת הסטרטאפ". כשגילו שם עד כמה הישראלים והישראליות אוהבים לקנות, ידעו שעלו על מכרה זהב. אפילו בריאן וונג, סגן נשיא ליוזמות גלובאליות ב"עליבאבא" (החברה מאחורי "עלי אקספרס") הודה בכך במסגרת כתבה שפורסמה על הנושא באתר "וואלה". "השקת כרטיס האשראי המשותף לעלי אקספרס וישראכרט הינו נדבך נוסף בשיתוף הפעולה שהחל בין שני הגופים", אמר וונג, "שיתוף פעולה אשר הפך את אתר עלי אקספרס לאחד מאתרי הקניות הבינלאומיים הפופולאריים ביותר בישראל". אפשר להאמין לו. מסתבר שב"יום הרווקים" האחרון (אותו יום חג סיני שנחגג בחגיגת הנחות וקניות ענקית) בכל שבע שניות רכש מישהו מישראל משהו בעלי אקספרס, ועשה זאת באמצעות כרטיס של ישראכרט. זהו גידול עצום לעומת השנה הקודמת, והדבר מצביע על תנועה חד משמעית בכיוון אחד: יותר ויותר ישראלים וישראליות ירכשו את המוצרים החשובים להם ביותר דרך עלי אקספרס, ומי שלא יהיה חלק מן המהפכה הזאת, פשוט יפסיד. ולא מדובר רק בהפסד של הנחות ומבצעים. ישראכרט מאפשרת כבר היום ללקוחות הכרטיס שימוש גם באמצעי התשלום הבינלאומי הפופולרי "עלי-פיי" שעשוי להגדיל עוד יותר את טווח האפשרויות של הלקוח הישראלי. וזה, בלי ספק, תקדים שאסור לוותר עליו.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *