מתלבטת איפה לקנות מוצצים לבייבי שלך?

מוצצים משמשים תינוקות ברמה היומיומית, ולכן לנו כהורים חשוב לבצע את הרכישה האיכותית, הבטוחה והנכונה ביותר. אם עדיין לא מצאת פתרון נוח לרכישת אביזרי תינוק מובילים מהבית – הכירי את צ'וזן

תינוק על שטיח ולידו משחקים
צ'וזן מספקת מגוון מוצרי תינוקות וביניהם: מוצצים, בקבוקים ועוד.

מוצץ הופך במהירות לחברו הטוב ביותר של התינוק, ולא במקרה. מוצצים מציעים מגוון יתרונות שעונים על צורכיהם של תינוקות וחשובים גם לאימהות. החל מהרגעה וסיוע בהתמודדות עם בכי או אי נוחות, דרך עזרה בהרדמה ועד לתרומה לאכילה באמצעות תרגול תפקוד הלסת. עם זאת, מאחר שמדובר בפריט שנכנס אל פיו של התינוק באופן קבוע, חשוב מאוד לבחור במוצץ איכותי מבית יצרן מוביל, להקפיד על ניקיונו ולזכור להחליף אותו בתדירות הנדרשת מטעמי היגיינה ובטיחות. 

להורים טריים לא תמיד יש זמן לעבור בין חנויות ולהשוות בין מוצרים, ולכן האפשרות להזמין מוצצים אונליין יכולה לקצר עבורם את הזמן. צ'וזן, אתר המרכז מגוון מוצרים נבחרים ואהובים מבית מותגים מובילים, מציע מגוון פתרונות שמתאימים גם לאימהות ואבות. באתר מחכים לך מבחר מוצרים לתינוקות והוריהם, הכוללים בין היתר בקבוקים, כוסות, אביזרי הנקה, ערכות ליולדת וכמובן גם מוצצים – מבית המותג המוביל מאמ.

מהם היתרונות העיקריים של מוצצים מבית MAM?

MAM הינו מותג מוכר בעל ניסיון רב בייצור מוצרים לתינוקות, המציע מגוון רחב של מוצצים בהתאמה מושלמת לילדים שלנו. כל המוצצים פותחו לא רק על ידי מעצבים, אלא בשילוב עם אורתודנטים ורופאי שיניים – בכדי לספק מוצר שלא יפגע בהתפתחות שיני התינוקות. בנוסף, מוצצי MAM אינם כוללים ביספנול S וביספנול A, ולכן מאפשרים לכל הורה להיות רגועים.

באזור המוצצים באתר צ'וזן תוכלי לסנן את המוצרים המתאימים בהתאם לפרמטרים כמו מחיר, קולקציה ואפילו צבע. ואם את מעוניינת להוסיף לסל הקניות שלך גם מוצרים נוספים, קל ונוח לעשות את זה בכמה צעדים פשוטים. רוצה לשמח חברה או בת משפחה שילדה לאחרונה? את יכולה להפתיע אותה במוצרים הנחוצים ביותר, שללא ספק יהפכו לשימושיים ברמה היומיומית. ניתן להשלים את הרכישה עם מוצרים נוספים מאזור הפארם, הביוטי, הבישום וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *