עיצוב אלבומים: כך תשמרו על התמונות שלכם

אין דבר יקר ערך יותר מאשר הזיכרונות שאנחנו מייצרים, אבל דווקא בעידן בו כולם מצלמים ללא הפסקה – תמונות רבות הולכות לאיבוד. כך תשמרו על התמונות בקלות ולאורך הזמן

אם בעבר מלאכת הצילום דרשה סרט צילום והמתנה לתהליך הפיתוח, כיום אין דבר פשוט יותר מאשר לצלם לבד. כולנו מצלמים מדי יום וכמעט ללא הפסקה, והתוצאה היא שהסמארטפונים שלנו עמוסים בתמונות מגוונות. החל מתמונות של הילדים בבילוי כזה או אחר ועד לתמונות של ארוחת הצהריים האחרונה שהכנו. הפשטות שבתהליך הפכה את הצילום לתחביב של רבים, אבל יחד עם היתרונות שלו הגיע גם חיסרון בולט. 

במצב של הצפה בתמונות חדשות מכל עבר, קל ללכת לאיבוד בין התמונות שהיינו רוצים לשמור לבין תמונות שצולמו רק לצורך שעשוע. מאחר שרובנו גם מחליפים סמארטפון בתדירות גבוהה יחסית, רבות מהתמונות שצילמנו פשוט נעלמות ונמחקות לאחר תקופה מסוימת. וגם אם אנחנו זוכרים שהייתה תמונה מסוימת שרצינו לשמור, כשיש כל כך הרבה תמונות אחרות – מי יכול למצוא אותה?

עיצוב אלבומים
כך תשמרו על התמונות שלכם לאורך זמן

אלבום מעוצב – הפתרון המוביל לזיכרונות שרוצים לשמור

כשהשימוש במצלמות בסמארטפונים היה רק בתחילת הדרך, רבים הניחו שמדובר בסוף דרכם של אלבומי התמונות הפיזיים. אלה שתופסים מקום בבית ומוגבלים בכמות התמונות שניתן להציג בהם. ועם זאת, מהר מאוד התברר שזה לא המצב. היכולת לבחור את התמונות המרכזיות, לשלב אותן יחד וליהנות מהדפדוף המשותף בהן, היא חוויה שהאלבומים הדיגיטליים לא יכולים לחליף. ומאחר שגם עולם האלבומים הפיזיים השתנה בשנים האחרונות, התוצאה היא אלבומים שפשוט אין להם תחליף.

אלבום מעוצב הוא הרבה יותר מאלבום תמונות רגיל. להבדיל מהאלבומים של פעם, שהגיעו בעיצוב קבוע והשאירו לנו רק להכניס לתוכם את התמונות, אלבום מעוצב מאפשר לנו לקבוע כל פרמטר בעצמנו. החל מהכריכה, דרך רקע העמוד ועד לכמות התמונות שנרצה לשלב. אלבום תמונות מעוצב מתאים לכל תחנה בדרך – החל מרגע החתונה ועד לתיעוד כל שנה בחיי הילדים. אלבום תינוקות למשל, הוא לא רק זיכרון נפלא, אלא גם מתנה נהדרת לסבים ולסבתות מכל הצדדים. 

תהליך ההכנה של אלבום תינוקות או של אלבום מעוצב שמלווה חופשה, מאפשר לנו לחזור ולחוות מחדש את הרגעים המרכזיים שעברנו, והצפייה בו הופכת בקלות לפעילות משפחתית מרגשת. בנוסף, מכיוון שהאלבומים תמיד מחכים בהישג יד, קל מאוד להציג אותם בפני אחרים, לרפרף בהם בעצמנו, ולהיזכר בכל הרגעים המשמחים שהם חלק בלתי נפרד מהחיים. בלי לחפש בסמארטפון, לגלול בלי סוף ולגלות שדווקא התמונה שרצינו כבר לא נמצאת שם.

ואגב, היתרון הבולט ביותר הוא שאלבום חתונה, אלבום תינוקות וכל אלבום מעוצב אחר, ממש לא מצריכים ידע טכני מוקדם. כך שכל אחד יכול ליהנות מתהליך ההכנה שלהם, וכמובן גם מהתוצאה המקצועית והמרשימה.

עיצוב אלבומים
אלבום תמונות – זיכרון יקר ערך שיש לשמור עליו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *