בעלי עסק? הגיע הזמן לחשוב על חנות אינטרנט משלכם.

חנות אונליין

אם אתם מכורים לקניות ויש לכם עסק משלכם יש לנו בשורה בשבילכם. אתם משחקים תפקיד חשוב ומשמעותי ביותר בכלכלה של מדינת ישראל.

העסק שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממערכת הכלכלית- חברתית של ישראל ועל הכתפיים שלכם מונחת האחריות על הבטחת יציבות היחסים בכלכלת השוק. ואם להגיד את זה במילים פשוטות יותר הרי אתם קובעים במידה רבה את קצב הצמיחה הכלכלית, מצב התעסוקה של האוכלוסייה, מבנה ואיכות של התוצר הלאומי הגולמי.

אנחנו גאים בכם ורוצים להושיט יד על מנת לתמוך ולפתח את הבייבי שלכם למימדים גדולים יותר. בואו נחשוב ביחד על דרכים יצירתיות שיעזרו לכם לצמוח ולהתפרנס בכבוד.

לא, לצערינו לא באנו עם ארנק שמן. תמיכה כלכלית זה לא הצד החזק שלנו אך אנחנו כן מעוניינים לתת לכם עצה אחת  שתהיה שווה אלפי שקלים.

חנות אונליין

תעבירו את המוצרים שלכם לאונליין

יתרונותיה של החנות האינטרנטית

ללא ספק אנחנו לא הראשונים שסיפרנו לכם על חנות אינטרנט אך נשמח לחדד מספר נקודות שידחפו אתכם לעשות את הצעד הראשון בכיוון הנכון.  

חנות אינטרנטית זהו כלי מכירתי לכל דבר. אחד היתרונות הבולטים שלה באים לידי ביטוי בזה שלא תצטרכו לשלם דמי שכירות. בנוסף, לא תהיו תלוים במיקום החנות – במידה ואתם מספקים סחורה בכל רחבי הארץ אזי גם תוכלו לשלוח סחורה לכל נקודה בישראל.

תקבלו גישה לשוק ענק, אשר קהל היעד שלה משתווה למספר של משתמשי האינטרנט במדינה. החוכמה היא להבין מי הם הלקוחות הפוטנציאליים ולמצוא דרכים יעילות לתקשר איתם.

24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – החנות שלכם תהיה תמיד פתוחה. גם בעודכם ישנים. לכל אחד ואחת מאיתנו  הרגלים שונים וישנם לא מעט אנשים שפשוט לא מוצאים זמן פנוי לקניות במהלך היום. הם יעדיפו לעשות הזמנות דרך הרשת, ולפעמים גם בשלוש לפנות בוקר.

בחנות אינטרנטית תוכלו לעלות למכירה מגוון רחב של מוצרים היות לא תהיו תלויים בשטח המיועד לאחסון. לא תצטרכו לשבור את הראש איפה לאחסן עוד 40 שואבי אבק או 20 מיקסרים נוספים אלא פשוט תצרו מספר רב יותר של עמודים. בפעולה פשוטה זו תשקיעו מינימום זמן וכסף.

יתרון נוסף בעל משמעות עצומה הוא יכולת לעקוב כמעט אחרי כל פעולה של הלקוח שנכנס לאתר. בדרך זו תוכלו לנתח את נכונות ההשקעה של כל שקל ושקל בפרסום המקוון שעשיתם.

ניתן לשים לב לעליה של מאות אחוזים ברכישות באתרי המסחר הגדולים כמו עלי אקספרס, איביי, אמזון ועוד.

מסחר אינטרנט

מעגל המחסר האינטרנטי

תלמדו מבעלי ניסיון

למרות שהזכרנו רק חלק מהיתרונות, נעצור כאן כדי לבשר לכם שאתם לא חייבים לבחור בין חנות שכבר הקמתם לבין החנות וירטואלית. אנחנו מזמינים אתכם ללמוד מאלה שעמדו בהצלחה רבה בשתי המשימות ויצאו מורווחים מכאן ומכאן.

בלי לחץ עם כוס קפה ביד, הם יכולים לצפות במוצרים רבים מוצגים למכירה, לבדוק, להשוות, להתרשם ולרכוש את המתאים להם ביותר.

יזמים רבים עדיין מתלבטים האם לפתוח חנות אינטרנטית, בעוד שהמתחרים שלהם כבר מפתחים וחושפים את העסק שלהם למליוני לקוחות ברשת. לפי מגמות אחרונות בשוק סביר להניח שבקרוב נהיה עדים לתופעה אחרת לגמרי כשבעלים של העסקים הקיימים יתחילו לתהות האם הם צריכים להתמודד עם האתגרים של החנויות הקיימות בזמן שהם יכולים להרוויח אותם סכומים על ידי לחיצות על עכבר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *