3 שאלות שצריך לשאול לפני שמבצעים פיתוח תמונות

בעולם הדיגיטלי של היום רובנו לא מפתחים תמונות אלא נשארים עם כל התמונות שאנחנו אוהבים בטלפון הנייד או על המחשב.

עם זאת, יש מקרים שבהם פיתוח תמונות הוא הדבר הנכון לעשות כדי ליצור אווירה נעימה ומחבקת יותר. מן הסתם, תמונות שבוחרים לפתח צריכות להיות באיכות גבוהה אחרת הן לא יצאו מוצלחות בפיתוח עצמו. כדאי להתייעץ מראש עם מי שמבין בפיתוח תמונות על מנת לקבל המלצות אלו תמונות לפתח ואלו פשוט לא. למשל באתר אלבומי של דפוס בארי המומחים בהדפסה ניתן לפתח תמונות ולעצב אלבומים לפי רצונכם. 

לפתח תמונות

אל תתפשרו על איכות

מה הם שלושת המקרים שבהם כדאי לבצע פיתוח תמונות?

  1. תמונות למשרד – עד כמה שלא כיף להודות בזה, רובנו מבלים את מרב השעות שלנו במשרד. על מנת שהמשרד שלנו יהפוך למקום נעים וחמים יותר כדאי שיהיו לנו תמונות של בני המשפחה שלנו מחוויות שונות שחווינו איתם. באופן זה כאשר אנחנו עובדים במהלך היום אנחנו יכולים לבצע אתנחתא מהעבודה ולהביט בבני המשפחה שלנו ולהיזכר בחוויות הנהדרות שיש לנו איתם. התזכורות האלו יתנו לנו מוטיבציה להמשיך להשקיע ולעבוד כי בזכות העבודה הטובה שלנו אנחנו מקבלים משכורת ויכולים להרשות לעצמנו את החוויות המדוברות.
  2. תמונות למקרר – אומנם זה לא הג'אנר הרווח של פיתוח תמונות אבל הרבה יותר כיף ומשמח שהתמונות על המקרר הן תמונות שאנחנו בחרנו ועיצבנו ולא תמונות שמישהו אחר בחר ועיצב. כאשר אנחנו יכולים להחליט מה יהיו התמונות שיש על המגנטים אנחנו יכולים להביא לעיצוב הרבה יותר מוצלח של המגנטים שלנו.
  3. תמונות לבית – אין דבר שהופך בית ליותר נעים ומזמין מאשר תמונות של בני המשפחה. כאשר יש תמונות של בני המשפחה השונים, נוצרת תחושה של שייכות ועולים זיכרונות ממקומות שהיינו בהם יחד ובילויים שעשינו יחד. היתרון בפיתוח תמונות לבית הוא שיש הרבה יותר גיוון של גדלים של תמונות שאפשר לעשות ושל סוג החוויות שעושים. ככל הנראה לא נרצה לבצע פיתוח תמונות של חוויות מסוימות ולהביא לפרסום שלהן במשרד. לעומת זאת, כאשר מדובר על פיתוח תמונות לבית, אין כמעט הגבלה על סוג התמונות.

לסיכום, כאשר רוצים לבצע פיתוח תמונות צריך לדעת איפה לבצע ולטובת איזו מטרה ואז זה הופך הרבה יותר פשוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *